Köp och leverans

Priser
Moms ingår i priset med 12%.
Betalningsalternativ vid beställning av prenumeration
KORTBETALNING
Vi accepterar VISA, MasterCard mfl. Inga extra avgifter tillkommer vid kortköp. Kortbetalningen hanteras av vår partner Stripe.
PAYPAL
Vid beställning kommer det totala beloppet att dras från ditt konto på PayPal och det tillkommer inga extra kostnader för att använda denna tjänst.
Betalningsalternativ vid enstaka köp
Ovanstående alternativ plus SWISH och DIREKT BANKÖVERFÖRING genom MONDIDO och TRUSTLY.
Prenumeration
För att du ska få bästa effekt av Cellexir One är det viktigt att du dagligen tillför kroppen en jämn dos. En prenumeration på Cellexir ger dig möjlighet att alltid ha Cellexir One hemma till ett fördelaktigt pris. När du väljer detta alternativ får du produkterna levererade vid samma datum månadsvis. Du kan välja att hoppa över en försändelse och du kan när som helst avsluta din prenumeration. Om du önskar säga upp din prenumeration hos oss skall du kontakta oss genom att skicka e-post till vår kundtjänst [email protected]. Du får därefter en skriftlig bekräftelse via e-post från oss på att din uppsägning är bekräftad och att du därmed inte får någon ny leverans. Uppsägning av din prenumeration måste ske senast dagen innan betalning för nästa utskick görs. Utebliven betalning räknas inte som uppsägning. Om du väljer att betala med kort dras beloppet automatiskt från ditt kort vid ordertillfället. Samma villkor gällande retur och reklamation gäller för prenumeration som vid vanlig beställning. Vid försenad betalning kommer lagstadgade påminnelseavgifter samt eventuella inkassoavgifter att debiteras.
Leverans
Fri frakt inom Sverige. Frakt enligt Post Nords prislista för övriga länder ( fn. 26:- inom Norden).
LEVERANSTID
Din vara packas normalt inom 24 timmar. Normal leveranstid för beställningar inom Sverige är cirka 1-5 arbetsdagar.
LEVERANSSÄTT
Samtliga beställningar inom Sverige skickas som brev med Post Nord. Vi tar inte ekonomiskt ansvar för eventuella förseningar beroende på fraktföretaget.
SMS-UTSKICK
Det mobiltelefonnummer du anger i kassan kan komma att användas för SMS-avisering av leverans eller övrig kommunikation som rör din order.
JAG HAR INTE FÅTT NÅGON ORDERBEKRÄFTELSE, HUR GÖR JAG?
Var alltid noga med att kontrollera att din e-postadress är korrekt, detta är den vanligaste orsaken till utebliven orderbekräftelse. Det kan även vara värt att kolla om din e-postleverantör har ett spam-filter som blockerar vissa e-mail. Kolla igenom din skräppost och om du inte hittar mailet där så kontakta [email protected]
Retur, reklamation & återbetalning
ÅTERBETALNING AV KORT
Du som betalt din order, men av någon anledning har ångrat ditt köp får återbetalt till samma kort eller konto som pengarna dragits från. När vi har godkänt en retur, så kommer vi återbetala beloppet automatiskt.
REKLAMATION OCH RETURRÄTT
Vid eventuellt fel på produkt åtgår full ersättning. Om reklamationen inte är berättigad får du själv stå för alla fraktkostnader, även våra kostnader för att skicka tillbaka produkten till dig efter inspektion.
ÅNGERRÄTT
Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor utan att ange någon anledning. Meddelande om detta ska lämnas så snart som möjligt, dock senast inom fjorton (14) dagar från det att varan mottagits. (Gäller ej vid specialbeställda varor.) Vi följer Konsumentverkets rekommendationer se: Konsumentverket.se
RETUR
Kontakta oss på [email protected] så hjälper vi dig med returen.
Personuppgifter
PERSONUPPGIFTSLAGEN

Dina personuppgifter hanteras i enlighet med gällande bestämmelser i dataskyddsförordningen GDPR.

För att kunna erbjuda dig Klarnas betalmetoder kan vi i kassan komma att dela dina personuppgifter i form av kontaktuppgifter och orderinformation med Klarna, för att Klarna ska kunna bedöma om du kan välja betalmetoderna, samt för att anpassa dem för dig. Dina personuppgifter som delas behandlas enligt Klarnas egen dataskyddsinformation.

Nyhetsbrev

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev

Design & Utvecklad av Buildahome Webbyrå